Támadás mintapélda

Elkészült egy mintapélda a támadás cselekvés bemutatására.

A példában két csapat (az elnevezési konvenciók miatt a1ttack és a2ttack) három ágense szerepel: az első csapat egyetlen ágense a 25x5 pozícióba szeretne eljutni. Ha ide megérkezik, akkor minden a látóterébe kerülő, nála gyengébb (vagyis támadható) ellenséges ágenst megtámad. A második csapat két ágense (A és B) a 22x10 valamint a 29x8 pozíciókat célozzák meg, egyébként viselkedésük azonos az előbbiekben vázolttal.

A példa a következőket szemlélteti:

  • mozgás a pályán - bár ez már a Simple ágensben is jól megfigyelhető volt
  • támadás, ha van értelme (vagyis a támadó az erősebb)
  • az ellenfél ágensek azonosítása - a B ágensei nem támadnak a csapattársakra

A példa innen tölthető le. Az src könyvtár tartalmazza a keretrendszer 1.0-ás változatát, ezzel együtt kicsomagolva a példa Jason segítségével bárhonnan futtatható.