Követelmények, díjazás
Követelmények
Egy hallgató legfeljebb 3 csapattal nevezhet. A játékban résztvevő ágenseknek a fentiekben részletezett érzékelések, illetve az előbbiekben ismertetett beavatkozások birtokában kell működniük. A feladat beadása során a hallgatótól kizárólag az ágensek ".asl" kiterjesztésű, jól kommentezett forrásfájljait várjuk a beadó rendszeren keresztül.
A versenyben részvétel feltétele, hogy a keretrendszerrel együtt kiadott Simple.asl ágenst a hallgató ágense képes legyen legyőzni. Lehetőség van egy ágenst a csapaton belül több példányban benevezni. A csapatban szereplő ágensek számát is a hallgató határozza a játékszabályok oldalon korábban ismertetett korlátok között.
A játékban résztvevő ágensektől a kommunikáció során elvárjuk az etikus viselkedést: mivel a broadcast üzeneteket a rendszerben lévő összes ágens megkapja (az ellenfél ágensei is), azért ezt csak a legszükségesebb esetben szabad használni, és határozottan tilos a másik csapatba tartozó ágenseket egyéb módon kommunikációval zavarni.
Díjazás
Az alábbi jutalmak jóváírásának minden esetben feltétele az aláírás megszerzése a tárgyból! A táblázatban használt "félévközi jó teljesítmény" jelentése "félévben megszerezhező pontok legalább 60 százalékának megszerése". Ha egy hallgató több csapattal is nevez, akkor kizárólag a legjobban teljesítő csapatot vesszük figyelembe illetve díjazzuk.
I. helyezett = vizsga jeles
II. helyezett
jó félévközi eredmény = vizsga jeles
egyébként = +2 jegy a vizsgán
III. helyezett
jó félévközi eredmény = +2 jegy a viszgán
egyébként = +1 jegy a vizsgán
IV. helyezett
jó félévközi eredmény = +1 jegy a ivzsgán
egyébként = +9 pont a vizsgán
V. helyezett = +6 pont a vizsgán
VI. helyezett = +6 pont a vizsgán
Minden egyéb értékelhető megoldást benyújtó a vizsgapontszámhoz maximum +3 pontot kap automatikusan, ha csak ez hiányzik a jobb jegyhez.
Különdíj
A december 17-ig beérkező megoldások közül a legjobban teljesítőt az I. díjjal megegyezően, vagyis vizsga jelessel jutalmazzuk!